What goes around comes around.

Sitter och kollar på lite resor. 
Vill till bali, zanzibar och marocko. Drömmer om en kryssning i karibien. 
Hittade världens finaste hotell i marocko för ett tag sedan, som jag brukar kika på någon gång då och då. Dock kostar billigaste rummet närmare 5papp/natt, och skulle jag nu lix punga ut så mycket pengar för boende skulle jag välja ett annat rum. Det finaste. Zahia suite. Åhhhh drömsemester! Gick inte kopa bilderna men kolla in det här.


Dessutom vill jag tillbaks till mauritius. Mer än mest. Nästan så mycket att jag blir lite nere när jag tänker på det.
Jag är lite bitter såhär på förmiddagen.
Besviken på hur fel saker kan bli.
Vem är så dum så den skapar en människa som älskar värme och sol, men placerar den i sverige? I norrland till och med. Och vem är så dum så den skapar en människa som älskar allt gott (you name it) men bli fet av att endast tänka på det?
Fast kanske ioförsig var en baktanke där, i norrland behöver man ytterst sällan visa sig i bikini så då gör det desto mindre om man är fet(;


Idag är jag helt död, ligger fortfarande i sängen. Har jobbat 10 dagar i rad, klämt in 4 festkvällar och 10 träningspass. Så länge man är igång så går det bra, men nu när jag stannar upp så känns det som om ett tåg kört genom mitt huvud. Och jag rosslar i halsen. Och snorar.
Hade egentligen tänkt träna hela dagen idag. Så spenderar jag helst mina lediga dagar ifall ni inte listat ut det. 
Tror jag ändrar mig redan nu, stannar i sängen med en ny cosmo, tekoppen och leverpastejmackor och bara har det så jävla manjana. Det förtjänar jag!
Tänkte dra in på stan när (om) orken faller in, ska köpa en dörrmatta, en pappelinamatta, duschdraperi, målarfärg och vadd.
Får se vad dagen erbjuder. Heeejs
 

Kommentarer
Postat av: JennyLu

10 dagar i rad? Crazyness! Med bra med pengar blir det i slutändan, så du kan få din fina lägenhet precis som du vill ha den :)

Känns som jag upprepar mig, men säger det ändå, jagvillsemerbilder.nu!

2011-03-01 @ 12:21:19
Postat av: Anonym

Tänk på barnen i biaffra....

2011-03-01 @ 15:41:59
Postat av: big_fat_chick@tydligen

När du säger att du är tjock, menar du då att jag är jättetjock? för jag menar..jag är ju större än dig.

2011-03-01 @ 22:52:24
Postat av: em

vi saknar dig :)

2011-03-03 @ 00:17:33
URL: http://starqualityone.blogspot.com
Postat av: big_fat_josechick@bloggsvar

kärakära duuu, nej.Det är ju helt individuellt. Jag utgår ifrån mig själv, hur jag borde vara, brukar, ska och vill se ut. Man ska inte jämföra sig så mkt med andra. Du är snygg! PUSSSSS

2011-03-08 @ 22:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0