Royalty is easy when you're king.




Lördag. I den bästa av världar skulle jag befunnit mig på gymmetoch slitit på crosstraining kl 10.00 imorse, men precis som alla 20 vårar tidigare är jag i snabbaste lagret med att hänga bort vinterjackan och dra på mig en redig förkylning, man ska svettas in sommaren..
Nu lyssnar jag istället på en grym spelningslista, har städat hela morgonen. Sorterat papper, torkat skåpluckor, oljat in bänkar you name it. Ska strax bege mig ut i vårsolen på en promenad, ska införskaffa huuuur mkt som helst. Funderar hur jag tänkt få hem allt. Ska köpa två mattor, ett överkast, väggfästen till tvarna, PLASTblommor, målarfärg, vadd och innerkuddar blandannat. Blir ett äventyr i sig.


Ikväll firar vi Anna som fyllt 25, och resten av mars blir vit för min del. Kritvit med undantag för kanske lite rött om det tillhör godmat. Dax för det efter några intensiva veckor. Dessutom öppnar uteserveringarna i april.
Farmor blunda för det som kommer.
I onsdags blev det en liten afterwork, torsdags all in på berns för vivvi, igår lite sympatitröstätaglass-och-öl med nybliven-singel-sanne.
Det är kul, jag har kul och igårkväll när jag var på väg hem från sanne så insåg jag att det enda jag ville att borsta tänderna. Mitt största problem var att tänderna kändes äckliga. Svåååårt.

Aja ingen tid att spilla, utgång.

Kommentarer
Postat av: Anonym

farmor läser allt du vet vad jag sagt. puss vi älskar dej massor. hälsningar farmora

2011-03-06 @ 17:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0