Fynd=D

Skickade precis ett sms till min mamma med frågan, "Vad gick snett?". Jag är nämlignen asnöjd, lyckades spara en hel hundring och lite till på ett påslakan. Nu kostade det "bara" femhundranittioen kronor. Och jag tycker att jag gjort världens klipp. Men det är makalöst snyggt. Enfärgat i den perfekta bruna färgen. Inte för mörk, inte för ljus, inte för röd, inte för grön. Ser inte ut som jord eller diarre. Helt perfekt. Jag har ett likadant sen förut kan tilläggas.

Nu håller jag på ställa in mig själv mentalt för att måla sovrummet. Har plockat ur allt och ska nu börja sandpappra bort den fula bollen jag målade dit för ett tag sen. Den som inte riktigt blev som jag hade tänkt mig nivet. Aja återkommer då (om) jag blir klar. Nu måste jag hitta någonting hårt att ha under sandpappret.
Auf wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0