Berätta inte hur det ligger till för någon som inte vill förstå.


Det där med mars=vit månad är ett minne blott.
I fredags när jag stängt på jobbet drog jag till en kompis som gjort nattmat, serverades vin och en bra film. Somnade på andra glaset. Kul fredagssällskap?

Lördagen hade jag inte en sekund över, tränade, rännde runt och gjorde ärenden, mötte upp elina, tränade, bastade med ansiktsmask och snackade skit.
Hem igen, in till stan (igen) för att hänga på vapiano med lite folk medans jag inväntade sanne. Vi tänkte ta en lugn kväll med biomys. Men när 3/3 av dom andra tjatade, ville att vi skulle med, och jag och sanne egentligen tycker det är sjukt mkt roligare att gå lös med dansning än att sitta still och se bio på en lördagkväll var det ingen större prestation att övertala oss. Hysteriskt kul! Vi tog en söderrunda, himlen därtill, ojojoj, malmen och avslutades på marie levau som alltid levererar.
Fick med mig sanne hem, var som alltid en dröm att byta skor på tunnelbanan och sanne hånade mig, som alltid.
Gräddade plättar till söndagsfrukost, promenerade, konstaterade att allt är så jäkla bra (tills hon glömde kolla sig för och höll på bli överkörd)


Jag tog en jättelång promenad i solen, höll på kissa ner mig så grabbade en buss på vägen hem.
Styrde kosan mot stan igen, denna gång för att möta upp oscar och hejja saik mot semi. Gick vägen och vi gick vidare till Skybar och hängde där resten av kvällen.


Ibland önskar jag att dygnet hade 34h istället. Eller att man inte behövde sova. Finns så mycket roligt att hinna med istället. Nu laddar jag mentalt för träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0