Det börjar bli kallt, graderna sjunker så fort överallt.

Har varit ute och flängt senaste veckan, en kanondag på liseberg. Jag vann för första gången i mitt liv en sån där superstor godis, och jag lovar, SVÄR, att det kommer dröja innan jag blir sugen på dumle igen.
Jag åt midsommarbrunch och nubbade i hylte. Åkte till halmstad, åt sill och dansade runt en stång. Vidare till tylösand på kvällen, käkade en helt fantastiskt jävla god middag. Hade nog den roligaste midsommaren någonsin
Back to göteborg, ut i skärgården med lite vänner, åkte lite wakeboard (som jag förövrigt ägde stenhårt på), solade, grillade korv och allt det där superbraiga. Tills motorn på båten havererade och vi var tvugna gå hem. Tror alla var glada att vi inte åkt ut till någon ö utan bara några vikar bort. Hehe



Efterrätt på Akvarell
 

Nu har jag hämtat ut min kem två veckor för sent, ätit tonfisk för det är det enda som finns hemma tydligen och ska börja packa om inför flängeriets fortsättning; Skellefteå.
Det är en sån där konstig känsla med att åka hem. Sådär så jag längtar över allt annat, pirrar i magen då jag tänker på hur mycket jag saknar alla där hemma. Men samtidigt lite ångest över att åka hem. Konstigt. Aja, imorn 08.20 sitter jag på planet mot sveriges norra delar. Med gångavstånd till nordpolen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som resan blev lika bra som du hoppats :)

Nu - välkommen till norr!

2011-06-29 @ 05:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0