Sedvanlig dag på jobbet

En skitdålig dag, en sån med smutsigt hår och känner mig mest misslyckad, äckligast, fulast, och fetast i världen. En sån där skitdålig dag som de allra flesta har om vartannat.

Så stod jag och vivi och vek tröjor, en mystisk snubbe med kapuchong kommer fram till mig och säger
"Åh hej du! Kommer du ihåg mig?" (Nä antagligen inte, från vad?)"
"Nä ja gick förbi här för typ en månad sen och du är så himlahimla söt, men du ha inte varit här sen dess.. " (oj, otur)
Vivvi säger :Ja hon är så himla sööööött
"Har du så man kan få tag på dig så kan vi hitta på ngt?" (skulle precis slänga upp den där att jag inte har någon mobil och kommer från norrland)
Vivvi: Jamen självklart kan du få hennes nummer!

Så nu har en hemlig kille som inte presenterade sig men tydligen saknade mig nå fruktansvärt mitt nummer. Kunde han inte kläckt ur sig det innan alla hjätans dag kanske????

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Inte lätt att vara "himlahimla söt". Men jag håller med :)

Om han ringer upp får du väl googla honom. Var rädd om dig!

2011-02-22 @ 08:17:57
Postat av: Anonym

vad tror han säger en bra dag då???? Gillar dej när du är på allra sämsta humör. Å nu gör du som faster Jenny säger: googla honom för det kan ju vara en parasit

2011-02-24 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0