Running is a pain in the ass. But it sure gives you a nice one.



Avslutar denna tisdagkväll med en sväng runt kungsholmen.
Nu räknar ja sommaren som över, semestern likaså, låter bli att räkna antalet gånger ja besökt gymmet och antalet vinflaskor som slunkit ner låter vi också vara otalt. I början av maj lovade jag mig själv att göra denna till den bästa sommaren någonsin (klychigt, i know). Och jag lyckades till fullo.
Med en sträckning i ljumsken och en evig baksmälla som skulle sitta i resten av semestertiderna, började beach-11 med en vecka på kos med systeryster,.
Summerburst, stod längst fram av trettontusen människor och rockade, lite ihopklämd men det är smällar man får ta.
Såg min favoritartist David Guetta, även det längst fram. Får gåshud då jag tänker tillbaka.  
Se klippet (va extra uppmärksam vid 1:13 men se hela) o försök förstå vilket halleluja moment det var.:


Det var början på sommaren. En bra början.

Fortsättning följer. 
Nu sänggång för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0