You have a choice: you can throw in the towel or you can use it to wipe the sweat off your face..






Nu har jag fått nog. Nog av att vara sjuk, att måsta tvinga mig själv att vara hungrig, att känna mig som världens slöaste människa och less på att inte ha träningsvärk i någon del av kroppen.  Så nu har jag bestämmt mig för att teorin om att vila sig frisk är bara dravvel. Gav det en vecka utan att bli frisk. Efter jobbet idag drog jag mig till fridhemsplan, snöt mig en extra gång, pillade bort sanden ur ögonen och tog plats på järnhästen. Sen sprang jag. Sen lite ben och triceps, avslutades med mage. Kan inte direkt säga att det gick jättebra, känns att jag levt på glass, soppa och korvmackor en vecka. Veckans dille är alltså korvmackor. Eller mackor överhuvudtaget. Som vanligt då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0