Söndag är en dag som är slutet på veckan som oftast ägnas åt glassätning. Inte denna, break.


Jenny is in town, vi strök omkring på NK och ja visade överkastet från Mimou som jag är helt såld på. Blir mer och mer övertygad om att lila är det rätta för mig. Känns lixom bra i magen, det värmer i hjärtat då jag tänker på det. Kärlek gissar jag. Sneddade biblioteksgata, så fantastiskt underbart det är pyntat där! Såg även en julkarneval;D Awesome med tomtar, pepparkaksgubbar, voltande clowner osv.

Sedan drog vi oss till östermalm för att gå på en julmarknad jag läst om i Metro, men lyckades inte hitta den. Gamla stan blev vår räddare, årets första julmarknad. Istället för knäck, lussebullar och glögg blev det dock en asgod bagel med lax, nån hejd på julen måste man ha. Från och med nästa helg anser jag det vara okej med jultillbehör.
Igår var jag med min superrockböna på cafeét, helt grymt som vanligt. Fasen va kul!

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Så det lila har blivit favoriten? Kändes som det bara var jag som tjatade om det, eftersom det var min egen favvis :)

Lägenheten är superfin nu och kommer bli ännu finare ju mer du piffar :)

Julparaden och julmarknaden var verkligen dagens höjdpunkt! Förutom din goda brieost ;) Puss!

2010-11-22 @ 09:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0