I'm all you need, I am the ultimate high


Otroligt händelserik dag på jobbet läs : 

Sak1.
En kille kom och in ville lämna tillbaks en jacka han köpt. Jag sa att det inte gick eftersom han klippt bort etiketten. Jag visade att det klart står på kvittot att den måste sitta kvar på plagget. Han blev jättearg, skällde länge och väl och bytte sedan språk till engelska och förklarade att han inte kan svenska så att han inte kunnat läsa det.
"I don't talk swedish"
"Men du snackade ju nyss de??!"
"Jo men jag kan det inte så bra, why cant i return the jacket".
Slutade med att eve kom ner, drog samma visa. Han stormade ut och ringde upp två gånger för att skrika i telefonen oxå. Obs, tio min efter han farit och med tio minuters mellanrum. (Tröga jävla asss)

Sak2.
En random kille kommer in och går raka vägen till mig i kassan
"Hej, kan jag få ditt nummer?"
"Eeehm nej, vad ska du med det till?"
"Ja tänkte att vi skulle kunna hitta på någonting ?"
"Nej jag har ingen mobil.."
Världens sämsta ursäkt från mitt håll. Vem har ingen mobil haha? Hade det varit någon annanstans hade jag skrattat och gått därifrån men iochmed att jag jobbade så är jag illa tvungen att va lite trevlig ju.  


Sak3.
Förra veckan hjälpte jag en kille att shoppa. Det var en sån perfekt kund där det bara klickade klockrent, han köpte allt jag visade (typ en tredjedels månadslön oups). Han berättade om sin flickvän i tyskland osvosv alltså bara en trevlig shoppingsugen kund. Sen så kom han tillbaks idag, jag hjälpte honom att hitta en tröja och fick han att köpa en till. Han for. Jag gick på lunch, sanne kom in med telefonen till mig.
"Hej det är **, stör jag?"
"Ehhmmmmm ????? nej.."
"Alltså han om köpte polotröjorna nyss"
"Ah då är jag med"
"Jag tänkte säga en sak när jag kom in men vågade inte"
"Jasså? Vadåförnå?"
"Dina ögon är så sjukt vackra"   Där dog jag. Vafan svarar man på en sån sak?
"Taaack.........."
"Fast det får du säkert höra ofta"
"Aa............"
"Din kille säger det säkert jämt"
"Aa, jämt och ständigt, han säger det hela tiden"
"Ehm det var bara det jag ville säga. Vi ses"
"Ha det, vi ses" FÖRHOPPNINGSVIS INTE!!!!!!!!!!!!!


GUD VILKEN DAG OCH TJEJERNA BARA SKRATTADE. KANSKE INTE SKA KLANDRA DOM? Och tydligen är jag både så trög och blyg som lixom är välkännt som min grej att jag aldrig fattar någonting. Skulle typ kunna ha ett kärleksbrev i handen och fortfarande inte fatta vad som pågår. Dessutom hatar jag komplimanger från människor jag inte känner. WÄÄÄH SUG.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ligger på golvet..kan..inte.. andas.. HAHAHAHAAHAHA!!!

2010-12-01 @ 21:35:10
Postat av: gabban

hahaahahahahahahahahhahahahahaha

2010-12-01 @ 23:56:56
URL: http://gabbbe.blogg.se/
Postat av: mamma

Vilken dag, en vanlig dag på esprit.... Kul att varva utskällning kontra förföring, känns stabilt ställe dedär

2010-12-03 @ 08:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0