Tha thaaang of tha eveniN.

 
Ikväll va ja med om det mest mystiska jag varit med om på tunnelbanan hittills förutom alla som tigger men de börjar jag tragiskt nog vänja mig vid. Iallafall fick jag skällning av en farbror för mina klackar som jag dessutom höll på byta bort (jaaa jag har gympadojjs i väskan för ja gilla inte att gå genom världens mörkaste park i skor som man inte kan löpa i). Han va förgrymmad på "äldre tånårstjejer som går omkring me höga skor och folk bara kastar hundringar" men HALLÅ mina skor är, trots klacken, mycket fina. Inte det minsta slampiga så de så.
Sen hoppade han av vid rådhuset och då hoppade de på en annan halvgammal snubbe som satt sig exakt på samma ställe som den arga farbrorn, och även denna började prata med mig. Men denna tyckte att jag hade en fin inställning på livet och var mycket positiv (jag försökte förklara att öl+josse+inga probs=kul kväll men han hade lite långa ledningar) och iallafall så slutade det med att han ville ha min facebook. What to do lixom? Alltså han var ju en trevlig dude men typ i min farsas ålder, va tänkte han med fejjan till? Jag är iallafall lika menlös som alltid och ger den snällt. Men hoppas att han glömde ngn liten stavelse någonstans (och hoppas framförallt att han inte läser de här hahah). Nu tänkte ja sova för jag är dödens död och kmr va ännu mer dödens död imrgon, NATTI!

Uppdaterar, såhär ser skorna ut som gubben blev upprörd över.  Och med tanke på att jag hade jeans och ngn slags skjorta till så va jag väldigt anständig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

I caall u when iam done, ok?:) pözz hoppas du sover gott!!/brunpalt

2010-03-21 @ 10:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0