korrrrv:)

Har precis gjort korvstroganov och det blev exakt som med soppan. Hundra portioner. Kokade fullkorvsris att ha till. Tre deciliter okokt ris ser inte så mkt ut men akta er, det sjudubblas. Men det är bra, mat resten av veckan plus fulla frysen. Anton skulle va impad, han tycker alltid att jag äter så nyttig mat men denna spårar ju. God blev den iallafall! :) 
Känns som att träningsdelen snart kommer igång igen. Gym börjar kännas aktuellt nu när jag tillochmed har fått jobb. Eller såhär, hittills har jag jobbat luncher på mackedonkan, men för det första så kan man inte leva på luncher och för det andra så har nog hamburgare haft sin del av mitt liv. Fyra och ett halvt år är länge. Så jag har fått jobb på Esprit. Känns huuur bra som helst. Och nu när jag vet vart ja kommer jobba så kommer jag köpa gymkort i samma område. Skulle helst träna på Balance, men just nu lockar Sats då jag inte måste flänga runt halva stockholm för ett pass. På tal om träning så överlistade jag mina löpartights imorse. Hade ett till par tights under så dom inte skulle åka ner (dom är för stora). Gick skitbra tills ja kom utanför dörren och började löpa. Då fick jg dubbelt trubbel med två tights som åkte ner. Köpte nya löptights idag. Blev less.
Hmm mer då.
Dricker en loka nu och det är fab. Jag är sugen på kyckling. Typ wok. Måste nog inhandla det när jag återkommer från turkland JUSTJA TURKIET PÅ LÖRDAG ALLEHOPPPAA!

 Korvmojjskompis i vår omgjorda lagermottagning/källare/förråd som blev partylokal. graaao;*

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Grattis till nya jobbet! Vad kul :) Är det på heltid eller? Korvstroganoff är kung. Brukar äta gröna ärtor till och låstas att jag är iaf lite nyttig! Såg en tjej bakifrån på Konsum här igår. Hann tänka "Gud vad den där människan är lik Josse!", innan jag insåg att det var din mamma ;)

2010-03-31 @ 01:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0