Kweelleeen

Imorse när jag vaknade så var de inge större fel på mig. Ju längre dagen har gått, desto mer lämmen har jag blivit. Nu är det olidligt. Det ser ut som jag fått en påle inkörd i rumpan. Helvete! Dessutom så har mina öron återigen fått lock, så kanskekanske var det tur att jag lyssnade på mammsen tidigare.
Har jobbat ikväll, mitt sista mellanpass. Imorrn gör jag mitt sista lunchpass och sen har jag enbart en öppning kvar innan deadline. SHITPOMMES!
Btw så ville en äcklig gubbe köpa en puss av mig i måndags. Jag har haft mardrömmar om han sen dess. Han var riktigt äcklig, gammal, senil och utan tänder. Micke the män cool och frän fick komma till undsättning. Sen skrattade vi bakom ryggen på äckelgubben.

Från en sak till den andra så ska jag förbjuda mamma att baka bullar. Det är livsfarligt, jag blir som besatt. Går omkring och tänker på bullarna konstant. Men någon måtta får det vara. Ja käkade bullar till frukost, sen när jag klädde mig så anade jag att baken genast blivit ngn cemtimeter bredare och magen lite dallrig. Så jag har bannat mig själv från att äta upp resten av påsen. Jag kommer drömma mardrömmar om äckelgubbar och mördarbullar inatt. Nu försöker jag varva ner, softar med en kopp the. Köpte det idag och är redan lite smått kär i detta te, förpackningen är rosa, alla påsar i små plastfickor och det är helt underbart. 
KATT ÅT LAMPA, lös i magen.
 



Kommentarer
Postat av: elin

katt åt hund, fick SKÄLL!

2010-03-11 @ 01:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0