every little thing

Har strukturerat om litegrann, nu består packningen av två sopsäckar, en resväska, en hockeytrunk och en liten väska. Tur jag är stark!
Förövrigt för er som inte förstått det än så flyttar jag till sthlm ikväll.
Alla som har någonting i huvudet och känner mig litelitegrann (de räcker om ni läser bloggen), smsa och ring och underhåll mig ikväll på tåget. Jag hatarrrr tåg. Och ni som skiter i det här, fuck you rakt i ansiktet. Jag tänker inte höra av mig till någon. Eller tjaa ni vet ju hur det bli, så säger jag bara i tio minuter tills jag är uttråkad oxå sitter jag där med telefonen i högsta hugg som en annan fjortis. (ida) MEN HÖR AV ER IKVÄLL PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0