Biggan.

Core+spinning imorse var great, svettades och tog ut mig max. Älskar när man går från gymmet och är helt tom. Slutkörd. Darrig.
Pratade med pappa i telefon, blev så arg att jag var tvungen blinka lite extra fort. Det var inte alls någon stor sak, bara klädprat.
Bjöd gabbe på fika på waynes. Hann växla några mindre vänliga ord där med. Men mest fina. Gullesyster
Köpte en tröja på stadium (älskaaa) för 49 istället för 499. Vilket klipp!
Jobbade. Hade med mig korv, men inget till. Gjorde coscos. Ingen höjdare alls. Kom på att jag jobbar på en korvmoj, att det finns huuur mkt mos som helst. Ville bara slita av mig håret.
Spillde ut skurvattnet över mina skor=blöta fötter. Reflexen, att hoppa bak gjorde så jag slog ner hela kepshögen i vattnet. Rök ur öronen.
Kom hem, tog ca 2 min från att jag klev innanför dörren tills jag och mamma rök ihop.
Kan ju konstatera att mitt humör idag är suveränt.. Det är jag som varit boven i dramat hela dagen.

Nu tjurar jag med loka och äter rostat med philadelphia light, grillkrydda och ost. Ny bra kombo, lägg på minnet!
Kollar tåg, tar emot att boka. Vet inte varför.
Ska sova på saken och vakna på en annan sida än den jag somnar på. GODNATT SKITDAG




Fint påskägg, mycket kreativt av mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0