alltså det är inte kul att se sina fina frön växa och bli ogräs. Fan ta dig ikväll kakan. Baskemej. Här är allt på engelska för feelingen:




Norsjö idag, schläkta är kung. Hometown glory. Men blod är tjockare än vatten och fastän jag är blond och bortsprungen slipper ni mej inte. "When i was sitting there, with the gun pointed att myself, the little frog walked in like this. Then i realised that if you really really love somebody, they'll come back to you. I promise"

Förresten har jag och sändy haft en mycket händelserik kväll. Vi har facebookat fula människor och skrattat. Means girls for lajf. Ibland måste man få vara lite skadeglad, trots att båda egentligen är väldigt ödmjuka. Sen tog vi INTE farväl, för det är inte farväl på den fronten. Jag kommer iallafall sakna dig mest av mestast sandragumman, aldrig mer än 10siffror och en biljett bort. Du är föralltid och ännu längre min honeypie, min ben och jerrys, min superstar och min soulie. Och min sol.
Fan va depression. Och vad många engelska fraser ser jag, men det är för att smala sussie är kanske världens bästa film och pölsa sjukt clean. "Men jag måste ta det på engelska, feelingen"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0