If I was a flower growing wild and free All I'd want is you to be my sweet honey bee

Helgen kommer att bli superB, 4h jobb imorrn sen ledig till på tisdag. NICE!
Fredag iallafall, elinibelini bjuder på middag och sen ser vi hur kvällen fördrivs.
Lördag ska jag ut med emelie och issa.
Söndag fyller joel år så då blir de tårtkalas.

De låter toppen va? 

Idag var jag och ak och tränade på soo shim, men vene, håller mig nog hellre till friskvårds. Va iallafall kul att ha en träningskompis.

Justde, jag shoppade idag.. Igen.. Jag borde försöka få min handväska stulen igen, var så himla mkt mer ekonomisk utan kontokortet nära.

Nu ska jag tagga sängen. Skönhetssömn go for it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0