Alla hjärtans dag välkommnas med öppna armar....

Sandrasandrasandra, jag är så glad att vi funnit varandra. 

Som jag sa på julafton är inte rimma min grej, men ändå, jag försöker för dej (hahah)
Ikväll har jag alla gånger dej att tacka, och efter mammas trerätters så äre väl dags att börja packa?
Att bara vara nykter, snacka skit, sex och skojja så spelar det ingen roll att du missanpassade din dojja.
Du är min superstar, och med dej vid min sida behöver jag ingen kar.
Du är det finaste jag har, ett fullkommligt perfekt tidsfördriv. Säger ju det, du är solen i mitt liv.

    
Förövrigt tycker jag det är sjukt bra gjort, att vara oseriös på iprincip varenda kort.



 Måste avluta med ett litet internskämt, minns du jeansrumpan hahah FLÄMT. Tänkte eftersom vi började fundera ikväll, så lägger jag ut denna så du får tillbaks bilden i huvudet. Jag är snäll.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååh, vad underbart fint skrivet! :) Love you babe! ;P

2010-02-14 @ 19:25:35
URL: http://sandraholmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0