Värt att veta!

. Jag är sjukt rädd för björnar och tycker att trasor är skitäckliga
. Lyssnar på Lasse Winnerbäck, David Guetta, Savage Garden och Justin Timberlake i alla lägen.
. Är sär, vet inte hur många gånger per dag jag får höra det.
. Kan bara sträcka på halsen på vänster sida (nivet när man sträcken ner mungipan så syns senorna på sidan av halsen, de gå bara på vänster)
. Kan inte göra en skål me tungan.
. Är förmodligen klantigast i hela världen. Började jobba 4 en dag och det första jag gjorde när jag kom in va att tappa massa grejer, då säger chefen som står inne i köket (han har inte sett att jag kommit) "Jaaa nu hör vi att klockan närmar sig fyra och att josse är på gång idag I G E E N..."
. Mitt favoritgodis är Pimpimbåtar och wingums, helst dom vita och röda.
. Glass är min grej. Muuums
. Gillar inte choklad eller läsk.
. Har helt olika öron.
. Mina ögon ändrar färg.
. Min största last är Philadelphia light (viktigt). Man kan ha det på allt, mackor, leverpastej, korv, plättar, biffar you name it.
. Min lillasyster är starkare än mig och har alltid varit det.
. Drar för jämnan dåliga ordvitsar som bara jag skrattar åt.  
. Har två tatueringar och 7 piercingar (inkl dom i öronen, vilket är 5, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0