Obotligt förälskad.

Alltså, jag skulle klicka hem mina älsklingar från nelly för ett halvbra tag sen, så jag la dom i varukorgen och kikade vidare. Sen när jag skulle betala så hade någon annan hunnit köpa dom under tiden, så jääävla irriterande. Och jag kan inte komma över det, jag ältar och ältar och älskar skorna. Sitter och kollar på en bild, känner hur arg jag blir och hur mycket ont jag önskar personen som köpte MINA skor.
Så om någon äger ett par sånna här och är i behov av pengar så får ni mer än gärnAST sälja dom till mej, för jag kan helt ärligt inte släppa det.

Annars då? Är lämmen som tusan i rumpan. Samma veva som förut, nivet griljerat josse-ass på menyn.
Imorrn ska jag fixa håret tjalalala, de blir nice! Saknar lite att vara brunett men vi får la se vad som händer;D
OVER AND OUT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0