Now it is time, the evening is mine

Skippade mitt muskelpass på gymmet idag. Hade ändå bara tänkt stå på crosstrainerna, aka fatburn. Helg är lika med synd. Crosstrainer är syndernas förlåtelse. Typ. Det är skamligt att träna inomhus en dag som denna så tog en lååånglång promenad med pissenisse. Lyssnade på Red hot chili peppers. Satt ner och njöt av tillvaron. Denna årstid är en av få jag verkligen uppskattar att bo i norrland, det är så fantastiskt vackert när allt är kritvitt och bara glittrar. Bara positivt!
Men hur underbart allt än är så åker jag ju som sagt till stockholm på tisdag för att söka lite jobb och gå på intervjuer. Jag börjar få panik i magen. Kan även bero på att jag ätit glass som innehåller en mängd mjölk. För det har jag och ida gjort.
Årets mest ensamma dag, men alla hjärtans dag säger faktiskt ingenting om att det nödvändigtvis måste vara en partner man tillbringar den med. Bara det är någon som betyder.
Vi lagade supergod mat, började bra, vi jämförde fettprocent och skippade kolhydrater, kyckling och greksallad med tsatsiki blev resultatet. Vidare med vindruvor, lite kladdkaka och en mängd glass. Texas pecan för att vara exakt, och världens godaste glass för att vara ännu mer precis. Citerar mig själv, munorgasm, sen föll jag pladask på golvet pga senadrag under foten. Åååh dom gör så ont, och ju värre det är i benhinnorna desto fler senadrag under fötterna blir det, jättekonstigt men det hänger ihop.
Jag har slarvat med övningarna från idrottsmedicin, känns som det hänger ihop oxå. Eller det vet jag. Är bara så kopiöst less på att göra dom varenda dag.
Nu ska jag ge mina kära benhinnor en rejäl omgång samt borsta tänderna. Sen sova, för imorrn ska jag upp innan tuppen och jobbet för att be om syndernas förlåtelse. Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0