nightlife.

Nyss hemkommen, håller på frysa både fingrarna och baken av mig. Ursäkta men heelvete va kallt de är i sthlm! Ikväll så dök sandra och robin upp @ mitt och antons crib, i drog ut och köade. Såklart. Gick på grodan, där det tydligen är både 190kr i inträde och 21 åldersgräns. Tog oss iallafall in trots min icket så gynnande ålder. Dessutom gratis innan klockan midnatt. Alltså in my ass att de skulle vara värt tåhundra att komma in där. Klart de va kul osv men va mer vad man gjorde det till. Vi rockade gärnet tills josse partypuper insåg att hon mådde inge bra. Så nu sitter jag hemma och knaprar ipren och ska aldrig mer prata. Min hals gör ont så förbannat. Huvudet med. Jag har smittat anton dessutom. SOMMAREN KOM DÅ! Varför inte bara vara ljust och varmt, hur svårt är de? Nu säger jag och min tekopp godnatt.
Tack sötasöta gabbe förresten som bäddat åt mig. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0