Mycket ambitiöst!

Idag har jag varit sjukt duktig! Steg upp tidigt och gick in till stan med en massa pauser för att lämna cv'n, blandade resultat. Tog en paus inne i city för att springa i lite affärer men vettefaan alltså, är inte så taggad på shoppa? Åkte till karlaplan och gick på en "förintervju", ska träffa chefen på måndag. Kom hem, helt utslagen. Och nu mina vänner ska ni få höra, jag har gjort två olika sallader. Rivit 1 kilo morötter och 1 kilo vitkål för hand på världens sämsta rivgärn. Jag bygger mukkler. Blev iallafall en sån sallad som håller hur länge som helst (inte så god dock) och en qinoasallad som blev helt supergod!
Som kännt så försvinner min röst direkt jag blir förkyld så ikvälll har jag kurerat den med te och massa honung plus glass. Supermedicin!

Förövrigt, vad jag är nästan mest stolt över mig själv idag är mig i skoaffärer. Har varit så rackarns bra ! Hittade ett par skor som ja verkligen vill och och har velat ha rätt länge, nersatta från 1400 till 300. Normalt sett skulle jag tänkt "Perfekt, köper jag dessa sparar jag 1100 WOOOW KAP!" men idag så tänkte jag ett steg längre, att jag kunde spara in 300 till. Så jag gick därifrån tomhänt ! Vad händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0