loka päron är bäst!

Varför har varenda jävel i skellefteå ätit på sibylla idag? Jag var tvungen jobba över en timme, så illa är det. Låter som om ja har värsta viktiga jobbet när jag "måste jobba över" ;). Mina fötter är iallafall stendöda så bestämmde mig när jag bytte om för att svika allt ikväll. Jag tog supersaaben och handlade morötter, två loka päron, ranchdip och gräddfil.
Förresten hittade jag roliga saker i mina kläder när jag bytte om, ungefär som den där gången jag hade pommes i bhn (jag jobbar alltid i sporttopp därefter), eller pillade ut sallad i örat (efter jag missat att det var nyskurat, halkat och tippat skurhinken över mej själv). Fyfan vad jag är bra.
Och just nu är jag stendöd, slutkörd. Mamma är förmodligen bäst i hela världen på laga mat. Äter helt seriöst lika gärna mammas mat som på restaurang. Hahah. Jag är proppmätt. Jag bjöd på dip och morötter, så nu är jag ännu mer mätt. Ligger och ser hockey. Kunde inte gjort något vettigare av kvällen känner jag.
Men imorn hörninini, idafjutt fyller 18 så ska fira henne genom att se hockey (kakan berättade igår vilket lag som gästar, så bra koll har jag). Så nu har jag en fråga, hur kallt är det i en ishall? I clemens är de kallare än utomhus och jag tänker INTE gå på krogen i skoteroverall imorrn.
Varför är det ingen som kommenterar längre, ser att läsarantalet bara ökar men kommentarerna minskar? Skärpning tammetusan.

Kommentarer
Postat av: JennyLu

Kanske för att man så sällan får svar på sina kommentarer Jossesnor :P Hur länge är det kvar innan du sviker oss i norr och reser söderut? Puss

2010-02-27 @ 11:23:00
Postat av: Marica Nilsson

Ja jag hörde de! Tagga!

2010-02-27 @ 19:58:28
URL: http://micanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0