Knocked up

Guten abend!
Var som jag skrev innan på banken idag och skulle ordna så jag kan logga in på hemsidan igen. Han som hjälpte mig packade på mig massa andra grejer, typ kortläsare och shit som inte kommer föräns om en vecka. Kom ihåg vad det var jag gick dit för så fick ett papper med ett lösen.
Sen tänkte jag att nu när jag startar ett nytt liv så kanske jag ska bli lite mer planerad så kollade efter en kalender. Tänkte mig kanske 50spänn men 100kr var ju extremt. In my ass! Så det sket sig.
Gick och solade. väääärmeeeee
Kom hem
Död
Mat
Skulle logga in på bankhemsidan, funkar koden? NAAT. In my ass 2!
Lyckades tillslut boka ändå för man behövde tydligen inte ens logga in haha. Så sthlm är bokat, från den 17 till den 23 befinner jag mig där.
Och jag ska klippa mig+färga håret nu på torsdag
Pengarna bara flyger.
Iallafall så slog jag på en film nu på kvällskvisten, popcorn skulle va nice. Satt dom i miron och gick för att tvätta bort sminket. Kom in i köket, poppar fortfarande inte. Gjorde bubbelvatten, inget poppande. Började inse att dom poppat klart för länge sen och bara var en svart illaluktande klump. In my ass 3.
Ser filmen, Knocked up, den är kul.
Gabbe skriver en kluring på msn, tänk om jag aldrig hittar någon lika bra eller att ingen kan älska mig igen? Vi har samma problem fast tvärtom, här är det jag som är boven i dramat. Tyvärr måste jag få säga.
Nu ska jag se klart filmen och dricka bubbelvatten för det är dagens mest lyckade bravader. Borde typ fira.

Skål!       


Kommentarer
Postat av: g

såhär är det bara , kärlek suger kuk, om inte det suger anus... men man vill ändå ha det. man klara sig inte utan det.

och bara tanken att man kanske inte kommer hitta någon som kan älska en, eller hitta någon överhuvudtaget gör mig väldigt rädd!

men josse, jag tror inte att DU behöver vara orolig.... killar kan inte göra annat än att älska dig.

2010-02-02 @ 08:35:24
URL: http://gabbbe.blogg.se/
Postat av: JennyLu

Ni kommer båda hitta killar som kan älska er! Har t.o.m jag lyckats så kan absolut ni. Kanske inte nästa vecka, eller månad, vem vet? Men de kommer, var så säker! Få slipper undan ;)

2010-02-02 @ 19:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0