Jag som skulle starta slaggis.

Har laddat hela helgen både psykiskt och fyskiskt för att hantera det som skulle ske, men helt utan anledning. Inget nämnt inget glömt, inget möte med döden. "Give her valium or a dildo" som AK sa. Jag hade båda i väskan, full beredskap. Det var iallafall inte jag som flydde fältet. HAHA ÄGD BITCH, som jag själv sa till en kassör i thailand utan att tänka på att bitch är ett ord som dom allra flesta förstår.
 
Som tidigare nämnt (några gånger förmodar jag, med tanke på hur mkt jag reser och därmed packar) så är packningsfasen inte min allra starkaste sida. Fel 1: Jag börjar alltid i sista stund. Fel 2: Jag packar alltid för mycket. Fel 3: Min väska blir bara mindre och mindre. Fel 4: Jag måste prova allt jag ska ha med (och inte ska ha med), tar lite tid. Fel 5: Tar pauser utimellan och typ, bloggar eller dricker te. Drar oxå ut på tiden. Fel 6:Jag blir skogstokig ifall jag inte hittar någonting jag ska ha med, om jag inte kan packa i den ordning som mitt huvud gjort upp. Då ger jag upp.
Och som alltid så blev det precis som alltid. Min lila adidaströja var spårlöst försvunnen. Kollade i allas garderober, i träningslådan, i utekläderlådan, tvättkorgen. Kollade med pappa, med sandra och jobbet. Den var gone. Slängde mig i sängen och gav upp. Min säng är mysigast. Tror ni nu inte att tröjjäveln ligger under ett av täckena på den sidan som jag aldrig använder??? Alltsåå. Men då hade jag redan gett upp. Så jag sovde istället för att packa.

Och nu så är jag igång igen, jag är för tillfället i packa upp delen. Nivet, packa, packa ur två tredjedelar. Två väskor för en vecka i stada, är de nödvändigt? Svar ja! Tur inte tåg har viktgräns.

Haha igår ringde förresten mina mauritiuspojkar, christoff, vagen och den långa som jag inte kan uttala namnet på. Dom hade beachparty och hade tydligen sparat öl till mej. Jomen jag börjar springa nu så är jag kanske framme lagomt till nästa jul. Det var skitkul att höra från dom, jag saknar värmen och landet, havet och stranden. Spela beach hela dagarna och sitta på stranden under stjärnorna med en öl i handen på kvällarna. Och såklart grabbarna grus som var illa tvugna att leka med mig hela dagarna. För dom var faktiskt tvugna:P Awesome!  
 


                

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-16 @ 13:36:53
URL: http://emelielindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0