I dont know you anymore.

Efter frukosten åkte jag in till stan och gymmet, spyc står som varenda tisdag på schemat. Underbart! Summan av kardemumman blen 1,5h träning men tror inte förkylningen är ute ur kroppen för brukar normalt sett stanna på kondisavdelningen en timme efter passet slutat. Men inte idag inte. Missade bussen med två minuter, frös ihjäl innan nästa kom. Åkte till papi och gjorde en supersmoothie, fick skjuts till mamma.
Har en liten tradition att när jag kommer till det stället jag inte varit på ett tag så måste jag inventera kylen, fastän jag inte är sugen på äta. Iallafall hittade jag annanas, sen hittade jag ett bubbelbad, vilken matchning! Tog mitt söndagsmys idag, en helt vanlig tisdag. Bubblade med en bra tidning, musik, annanas och hårinpackning. Nu är jag superfräsh och ska bara dra på mig lite kläder, sen är jag redo för dagen.
Nu, klea och "kock some tea", som pappa skulle sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0