Everything about me are so easy to love.

Alltså skulle någon fråga mig idag så är jag bäst i världen. Utan tvekan! Känner mej fullt frisk och fit for fight, så for ut än en dag för att söka jobb. Vilka fantastiska bemötanden jag har fått! Folk tycker att jag glittrar och har "det där" i smilet, är trevlig och en har "ooootrolig" karisma. Min dialekt är mycket mycket vacker. Jag är öppen och framåt, smart och gullig.
Ja ni fattar. Svårt att inte älskar sig själv;)
Gick och sökte på ett ställe, dom ringde en halvtimme senare och ville ha en intervju idag. Så har varit där och den gick bra måste jag säga. När jag flyttar till sthlm så är jag välkommen dit. Dock är det inte heltid men många bäckar små som man brukar säga. Sen så ringde det när jag kom hem från ett annat ställe som jag tyvärr inte kommer hinna på interju med.
Ohyeah för mig!
Och ikväll åker jag hem till skellefteå för att jobba klart och försöka byta bort lite pass. Gruvar mig nanting för tåget eftersom iprincip varenda tåg i hela stockholm har fått tuppjuck. Världens mesigaste stad, så fort de snöar och är kallt så går inte tunnelbanorna växla och militären måste kallas in. Gudändå. Ska göra massa mackor i vilket fall, så jag inte hungrar ihjäl om (då) tåget strejkar.
Nu ska jag slänga ihop väskan och dricka upp mitt te innan det kallnar. Tjiiiing


Kommit fram till att bilderna jag lägger ut har extremt sällan ngt med inläggen att göra. Inte denna gång heller. TIHI
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0