chilla är the thing.

God jul människor, ice age är på väg. Alltså jag steg upp 07.30 imorse för att ta en promenad. Kollade som tur var på termometern och bestämde mig för att en promenad var lika med självmord. 25- är inte nådigt. Särskilt inte när man glömt (alla utom pappa, läs lämnat) täckisarna hemma. Så fick mig en liten sovmorgon. 
Jag och Julia har glidit runt på stan idag, fikat och snackat skit. Kollat i affärer, inredning mestadels. Ååh jag är så taggad på göra fint i lägenheten. Inte för att det är fult, överraskande fint med tanke på vilka som stått för inredningen hittills. Men lugn bara lugn, jag ska ta det till en helt ny nivå;)
Sen så har jag varit på två interjuer idag, hur det gick återstår att se men det känns bra i magen. Fast det är svårt att veta. Hmm.. Mer då? Nu sitter jag i soffan och har ätit middag, lax och bönsallad. Skitagott! Ska alldeles strax dressa om för att fara och boxas lite med Jullan.
Hejdå ät min tå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-23 @ 13:21:48
URL: http://emelielindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0