Can't you see me here on overload, and this time I blame you

Jag är sugen på frukost. Min supergröt eller möjligtvis plättar. Hohojaja söndagsfrullar är bäst. Söndagsångest är sämst men tacka någon att jag slipper! Mogen och ansvarsfull storasyster så fylldes glasen med genomskinlig vätska utan någon som helst alkoholhalt. Mycket skönt. Nu längtar jag ännu mer tills frukosten, slipper tillochmed baksmällan. Förövrigt taggar jag fight, jag ska slåss skrika och jävlas, har redan skrivit manuset. Ska pumpa mukklerna imorrn så dom är fit for fighten. På tal om att träna så kan jag inte gå idag. Jag ser ut som en pensionär som fått rullatorn stulen, eller någon med en tio kilos blöja. Lämmen så inihelvete. Så kan det gå, oups.
Over and out


Kommentarer
Postat av: syster

jag hoppas att du ska slåss, skrika och jävlas på han som fick mina tårar.... och gör att dom helt enkelt inte sluta rinna just nu..

men en sak jag vet, det är att du kommer alltid säga hej till mig.

älskar dig

2010-02-14 @ 04:08:55
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0