dag6, 10 SAKER OM MIG NI INTE VISSTE

1. Jag har björnfobi, blev ännu värre efter att sett en livs levande björn i skogen.
2. Jag är typ kroniskt kall, fryser ständigt.
3. Är personlighetsklyven. Ena delen är den bra josse, den vi gillar som är hälsosam, tänker bra och är otroligt social. Den andra delen är en fet katt som helst ligger hemma och vilar hela dagarna, lapar glass och bara myser. Den framträder inte så ofta som tur är. Försöker undvika katten.
4. Jag är rätt så jäkla dum i huvudet, shit om ni skulle få höra min första tanke. Oftast hinner jag tänka till både en och två gånger innan jag säger något. Obs, inte jämt.
5. Tokio hotel. Jag vägrar erkänna ens för mig själv att jag tycker dom är galet bra. Det är ju ett fjortisemoband. Harre vad jag lyssnar sönder dom på tunnelbanan!
6. Har ett dubbelärr i ett ögonbryn. Först fick jag en puck där, sen ett brännbollsträ.
7. Fötter är äckligt. Därför måste jag ha målade tånaglar så mina egna blir mindre äckliga.
8. Är sjukligt klantig ifall det inte redan framgått. Tappar det mesta jag rör i, snubblar över mig själv och spiller mest hela tiden.
9. Stryker mina sängkläder.
10. Jag har alltid min bena åt höger. Alltså håret. Inte för att jag passar avsevärt mycket bättre i det, utan för att dölja mitt öra. Mina öron är nämligen helt olika, och det högra är större och rödare och jag har hatat det i hela mitt liv. Ville operera det förr men nu börjat acceptera att det är en del av mig. Så istället gömmer jag det bakom håret, geniet andersson även kallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0