Nu då!

Bestämmde mig precis för att försöka ta tag i detta igen, mitt otroligt intressanta liv i storstan ska ingen gå miste om.
Just nu lyssnar jag på Can i be the one och den är sjukt bra. Här är lite frågor från en intern smsfrågestund som jag tänkte svara på.

Hur mår jag? : Nåjävla bra
Varför: Ledig, sommar, solen skiner
Hur har sommaren varit: KUNG
Vädret : ....
Förlåt? : SLUTA PÅMINNA MIG
Jobbar mycket: Japp, varenda soliga dag och ännu mer
Festar mkt: Oja, varför annars flytta hit om inte sommar+uteserveringar
Träningen: Går sådär, blev ju ingen tjejmil men ja håller de uppe ändå. Helgerna ligger i lä
Antal skor: Heheh tyst
Övrigt: Jag har lärt mig raka benen utan badkar (utan att förblöda) och jag är inte äckelblond längre tjohoo


PAUS nu orkar jag inte svara mer.
Så här ser jag ut nuförtiden, dock inte nu för jag har precis vare ute å sprunge. Äcklig och svettig mums.
 


Outfit. Mobil samsung, bantaröl och hallonmojito som är sjukt gott. Ringar, en bvulgari och en kedja sabo i think och blusen från acne. Finns ett bälte till midjan men de blev lite tight.

Kommentarer
Postat av: gabban

men äntligeen!!!!! som jag har väntat på att det skulle komma att inlägg. lillasyster vill ju veta var lillastorasyster håller på med? ;)

ringer dig idag, ha telefon me dig. puss my big love

2010-08-07 @ 07:06:11
URL: http://gabbbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0