frulle

efter en kaffekopp och en filtallrik var jag fortfarande hungrig. Åt en macka och drack mer kaffe. Fyllde på kaffekoppen, åt en till macka (mest för att den va så go). Nu har jag ont i magen istället. Att jag aldrig lär mig!
Men mackorna blev snygga iallafall..
Vädret idag suger, och jag hatar det. Blir så sjukt negativ när det är mulet och framförallt kallt. Ville ut och gå imorse men kroppen totalstrejkade när den såg vädret och regndropparna. Ska försöka tvinga ut mig själv nu. Illa tvungen efter min dunderfrukost.
Igår gymmade jag efter jobbet, men när man stått upp nio timmar har man inte så mycket kräm kvar i kroppen. Körde givetvis lite järnhäst, sen kettlebells och några magövningar. Sen mest stretchning men det behövs väl det med ;D
Nu ska jag skura, sen ta en promenad.


KATT ÅT ELBIL, gjorde en volt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0