Dagens josse.

Va himla kul med massa kommentarer, glad!


josse of the day:

Två ca 50åriga ickesvenska damer (jäkligt balla) kommer in på Esprit. Den ena prövar en jeanskjol och jag frågade hur det gick. Det gick inte så bra, hon förklarade att den var lite liten och att rumpan blev platt!
Mitt svar "TJaa alltså det är ju inge vidare, man vill ju få ett skjut"
Dom tittade på varann och på mej, på varann igen, skrattade, mumlade ngt på sitt språk och gick. Jag blev röd och rodnar fortfarande när ja tänker på det.
Jag syftade ju på rumpans form, inte få sig ett skjut = få sig ett skjut (ni vet va ja mena)
What to do.
Sova

Kommentarer
Postat av: bröm

Jag vet inte vad du menar, utveckla!

2010-04-15 @ 23:29:05
Postat av: mamsen

det var det jag menade, detta är din grej

2010-04-16 @ 13:01:05
Postat av: Johanna

Haha men Josse! =P

2010-04-17 @ 23:28:40
URL: http://codezero.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0