Knepigt.

Sitter och knåpar med ett cv, eller det är nästa skede. Skriver det personliga brevet nu. Är fortfarande bara i tänkarstadiet, ha ingen aning hur det funkar att skriva sånt här tokseriöst. Letade lite på internet men på alla hemsidor är det helt olika beskrivningar så det är kört. Jag tänkte starta mitt personliga brev med ett "Hej" men misslyckades tillochmed med detta. Skrev "Hje" istället. Dömt för att misslyckas.
Frågade pappa om hjälp, han sa att jag bara måste komma igång med skrivandet så kommer det flyta på. Hmm. Nästa gång vi flyger till sthlm ska jag kasta ut pappa från planet och säga att han kan flyga ordentligt, han måste bara komma igån lite först. Tekniken ni vet. Jag är övertygad om att luften inte kommer bära, armarna flaxa för sakta och dragningskraften vara för stark. Hohoho.

Återgår till ruta ett. Att skriva Hej.
HEJdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0