Idag kommer jag... vara lika trött som igår

Godmorgon! Klockan har inte ens slagit sex på morgonen, jag är för tillfället arbetslös och ledig men vaknar ändå. Jetlag. Tiden 05.45 är dock en förbättring, sist var jagklarvaken klockan 03.00.
I mitt huvud och i thailand är klockan 11.45 nu, dvs en helt perfekt tid att vakna. Hur rolig jag är på kvällarna kan diskuteras, samma där fast tvärtom. När hemmaklockan är 20.00 är min och thailands 01.00. Så jag är trött.
Dygnsvill. Helt vilse i pannkakan.
Och det känns skitkonstigt att va hemma. Bra men ändå helt åt helvete.
Längtar som tusan till friskvårds, ska dit och köra gärnet idag och resten av veckan självklart.
I vilket fall som helst ska ja slå på en film nu och vänta på att klockan ska slå mänskligt. Sen tänkte jag ta en morgonpromme med disse.


 
Galet kul att va me syster igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0