glader, butter, prosit, TRÖTTER

Och här befinner jag mig fortfarande. Skrivandes. Skitcv, vem kom på den ideén? Nu låter de kanske som om ja suttit uppe hela natten vilken ioförsig hade varit lika bra men jag har sovit några timmar däremellan. Tills jag vaknade vid sju. Guuud va less jag är på att inte kunna sova. Ha iallafall bokat in ett superkul pass på friskvårds så ska strax börja byta om. Nice! SPYC heter det och är en blandning mellan styrka, pilates, yoga och core. Stackars disse går miste om sin morgonprommis tack vare detta. Gumman:(
Va förresten med säändy igår. Åh vad jag saknat dig(L). Tillslut övergav hon mig för att toffla med jens, så jag sket i träningen och åkte hem. För att sova och skriva cv.


Varför har ni tappat förmågan att kommentera? Var det bara under tiden vi var i thailand det var nödvändigt? Jag kan fortfarande se hur många som läser och det är ungefär tusen miljoner mer än antalet kommentarer. Skärpning tammetusan! Skulle jag blogga för min egen skull så har jag en privat. Det här är för er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0