Smoooooth

Att bli överkörd av ett tåg behöver man knappast vara någon psykologiprofessor för att förstå känslan av. Däremot skulle jag behöva en psykologiprofessor som kan förklara varför jag känner mig överkörd. Helt utan anledning, har aldrig gått i närheten av rälsen senaste veckorna. Mitt största problem för tillfället är ungefär att välja middag till fredag. Så allvarligt, prinsessan josephine.

Och eftersom jag skriver här så betyder väl som eventuellt kanske det att jag bestämmt mig för att låta farsgubben läsa. Tills vidare. Tills den dagen jag gör en ny blogg (OM den dagen kommer vill säga). 

Min dag ha faktiskt varit riktigt skön hittills, två lek-lektioner, wayneskaffe, slappträna och nu är jag hemma, äter ngn skum men helt okej bönsallad, dricker en jättejättegod smoothie och väntar på att mamma ska komma hem så vi kan bege oss till friskvårds igen. Ska träna i sinne för att ha en vettig anledning att slippa göra skolarbete, heheh.
Smoothie förresten, en av dom få saker jag kingar på i köket. Ett insiderrecept från proffset:
Massa frysta jordgubbar
Kiwi
Spirulina
(som jag egentligen inte vet vad det är, men det är ett grönt pulver som är supernyttigt säger mamman)
Lite yoghurt och ännu mindre mjölk
Flytande honung, dock väldigt lite för de är godast om den ä rätt sur. Eller tjaa, smaksak.
Sen mosar man bara allt med en mixerstav, häller upp i ett stort glas och plockar fram dom finaste sugrören man hittar. Perfa. Måste varna för brainfreeze, det kan bli väldigt otrevligt.

TAJMAT nu kommer mamma hem, hon har förresten namnsdag idag, jag har inte sagt grattis (och tänker inte göra de heller). Over and out

Kommentarer
Postat av: yvveloveer!

ÅH hälsa vickan grattis från mig!!!

2009-03-12 @ 16:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0