Kyckling+lejon=josseee

Kunde inte sova inatt. Det är sjukt hur lite jag sover trots att jag är trött mest hela tiden. Håller på bli gammal. Det är kaffet (som jag förövrigt fortfarande inte lärt mej gilla) !! Tråkigt att jag inte har några bilder från helgen. Men igår hade vi i vilket fall som helst personalfest, eller det va syftet från början, sen kom massa kryssetfolk och andra dudes som jag inte ha en blekaste vilka dom var. Jag kan inte skriva "sen kom" förresten, för dom kom innan mej:p
Så fort jag kom ville dom andra dra, undra om sandra va rädd att sibyllastanken som förföljde mej hela kvällen skulle fastna i tapeterna?
Jag var nykter och det var skönt.


Rösten har inte blivit det minsta bättre, sandra bröt näst intill ihop varje gång ja skulle ropa ut mat plus att kunderna skrattade åt mej=röd i ansiktet. Jag ska halshugga mej själv!
Halshuggning förtjänar jag idag, vet inte vad men har dragit väääärdelösa ordvitsar hela dagen. Typ då sandra tappade en sax, "FAN va klippsk du är!!" Höhhööh. O-roligt;) Sandra och AK skrattade iallafall varje gång, tror (vet) att det var av medlidsamhet.
Inte : Fan va kul josse är!
Utan mer: Fan va tragisk josse är! Bäst att skratta så hon inte inser de själv

Imorrn ska bli världens mysigaste dag, sovmorgon, promme, smoothie, stan, träna, hemligt uppdrag. Ledig. Det betyder med mer klartext och inte så mkt kodspråk att alla som vill och känner för det borde höra av sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0