Hej tomten, Ich habe nicht geburstag

I fredags begav sig alltså Josse x3, markus, anton och kim på äventyr till den större men inte största staden Umeå. Hittade en parkering, ett vandrarhem, en mikro, ett myshörn, en kortlek, en peter och en jävla mängd öl. Missade eventuellt den lilla detaljen att man inte fick dricka på vandrarhem, oooups (hehehhhh).  x3m va inte så extremt som namnet kanske antyder. Men jag hade kul ändå, en bra idé !
        (på bild tre käkas de pyttipanna med popcorn, en riktig hit enligt anton himself)



Att jag inte bloggar så mkt har en förklaring, det är varken brist på ideér eller ont om tid, jag ha bara sjukligt svårt att formluera hur jag tänker och tycker just nu. För att man ska kunna bli riktigt ledsen måste man först vara riktigt glad. Det är skrämmande, och jag är en skraj person som tänker alldeles för mycket för att det på något plan ska va hälsosamt. Liksom gräver ner mej själv. Så jag tänker, skriver, suddar, tänker, skriver, suddar igen och ger upp.



Vindruvor är förövrigt inte längre min hemliga kärlek, nu är de tammefan oficiellt. Världens bästa uppfinning!=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är kär i han på bilden

2009-03-08 @ 22:22:20
URL: http://brum.blogg.se/
Postat av: JOSSE

vem av dom?:)

2009-03-08 @ 22:46:43
URL: http://josephineanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0