Gillette, the best a man can get

"6 miljoner män har varit delaktiga i att ta fram den perfekta rakhyveln till ett ansikte. Till ditt ansikte"

Tjaa, taack.. antar jag? Konstigt att jag aldrig märkt av den extrema ansiktsbehåringen som jag verkar ha.
 


Förresten har jag städat min garderob, slängt en hel del (för face the trouth, det man inte använder kommer man inte använda om ett halvår heller hur mkt man än tror de, och kläder som är i storlek xxs kommer jag förmodligen aldrig komma i igen). Det vart jättefint! Fanns som ingen poäng med de här, kastade bara lite cred till mej själv. Och jag är fortfarande dödssjuk, men mindre än igår. Så imorrn ska ja på skolan. Ifall jag inte dör under natten alltså, vilket är rätt troligt.
Aja, nu ska ja städa mitt rum oxå.. NATTI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0