Don massaro

Hemma nu, nu nalkas promenad i solen, städa mitt rum (eftersom jag inte gjorde det igår) och göra ngt skolarbete (eftersom jag inte gjorde de heller igår), sen in till stan och köpa guldkort på friskvårds. Det känns bäst, menar hur länge ha ja inte tränat där utan att gå på pass?

 
Jag har kommit fram till att det gör ingenting att du läser pappa, för ingenting jag skriver här är så hemligt att du inte kan få ta del av det. Utom ibland, men om jag skriver innan att du får blunda, gör du det då?

Jag skäms inte för mina föräldrar, särskilt inte för pappa. Han är ruggigt bäst på alla sätt.
   

Bästpappa:)
(har hört att det är så här man gör för att få lite extra cach på kontot, eller typ guldkort på gymmet)


Kommentarer
Postat av: Anonym

FRÄSHMATS!!!!!! yimmie!

2009-03-25 @ 17:15:17
Postat av: JOSSE

SANDRA, akta tungan!!! Med maffiabossen Don Massaro till far är jag ingen du ska tjaffsa med;)

2009-03-25 @ 18:41:16
Postat av: Anonym

inte tjaffsa, bara strula lite?:O

2009-03-25 @ 18:59:51
Postat av: JOSSE

med mej?^o)

2009-03-26 @ 13:23:14
Postat av: Jenny

Kommer det ingen bild på en viss annan grabb? ;P

2009-03-26 @ 19:54:49
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0