Pappa säger: Gör ingenting dumt nu Josse!

Jämt. Nej pappa, jag skulle aldrig göra någonting dumt, för det som jag anser är dumt är att inte försöka göra det bästa av alla situationer, det som jag anser är dumt är att inte ha kul. Man lever bara en gång, så livet ska man vara rädd om. Men det är samtidigt inte värt att leva tills man är gammal och vis utan att ha några kloka erfarenheter att dela med sig av. Visst? Jag önskar mig nya äventyr så jag kan vidga mina vyer och samtidigt ha skitkul. Jag vill göra misstag att ångra och lära mig av. Jag vill somna med ett leende på läpparna. Ibland vill jag inte somna alls, och ibland vill jag aldrig vakna. Idag, mest av allt vill jag ha torsdag och dom där goda muffinsarna som jag och joel bakade för ett tag sen. Torsdag för att det är slutet på mitt liv, början på resten av mitt liv  och att kvällen kommer bli livad, och muffinsarna för att dom var kanske det godaste jag ätit i muffinsväg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0