Kortis

Ja hatar hatar hatar att skrapa bilrutor, de är så kallt om fingrarna:( Jag hatar mkt, men inte många. Joana har återigen konstaterat att jag är menlös på den punkten.
Men, hittade en sjujävulskt bra artikel i en tidning;
"I en helt vanlig trasa finns riktigt läbbiga bakterier, bland andra sånna som kan ge blodförgiftning, hjärnhinneinflammation,  urinvägsinfektion och lunginflammation. Byt trasa ofta, innan den ser smutsig ut och definitivt innan den börjar lukta. "
ÖVERBEVISAD MAMMA! Ha ja inte alltid sagt att trasor är de äckligaste som finns?

Förresten stör jag mej helt sjukt mycket på folk som använder "orevelant" istället för irrelevant. Ingen big deal, javet, men när man börjar haka upp sig är det svårt att sluta.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Under naglarna finns det dessutom mer bakterier än om du skulle slicka toan. Det du :) Trevlig helg! Puss

2009-01-16 @ 23:28:05
URL: http://jennylu.blogg.se/
Postat av: perlundqvist.blogg.se

jag sa jag skulle skriva till dig, nu får du lägga till mig på msn...."love lockdown" :)

2009-01-18 @ 05:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0