Välkommen till my crib, kryp!

http://www.kvp.se/nyheter/1.1455065/nytt-rekord-i-boter

 

Under dessa två dagar har jag ätit mer kalorier än dom flesta (ej amerikanare) gör under en helg. Filmkväll, anti-dåligt-minne, med joel igår. Det var där det skenade är jag rädd. Lunchade med elin igår oxå, sushi, mums.
Nu har jag ätit min frukostgröt, dammat mattan, dammsugit och plockat bort. Städtajm oja. Vad jag däremot inte åstadkommit är klätt mig, eller skurat, och det är på den rutan jag befinner mej nu. Försöker febrilt få tag i mamma. Vad använder man för medel då man ska skura? Klorin, lacknafta, diskmedel? Jag har gått igenom alla flaskor som finns men hittar ingen som passar till syftet jag är ute efter. Och morsan svarar inte, ovaaanligt. Undra vad hon säger om ja skurar med klorin? Fast ioförsig så är hon besatt av vitt så kommer nog inga klagomål iallafall.
Dags att leta vidare, sen in och träna, efter det solning med joanna mfl.

Justja, eftersom jag städat så inihelvete noga är varenda en välkommen hem till mej ikväll och krypa under sängen utan risk för astmaanfall. Jag har legat och krypt på golvet för att komma åt överallt och bärt ut allt som jag orkar, så nu är det rent!


KRYP MÄNNISKOR!
Det är svårt att leta när man inte vet vad man letar efter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0