oooohh yeaaaaah

Sandra säger (16:22):

ooooohoooohhh yeaaaaah aaaahaaaa... jag har aldirg slutat tro, att efter varje natt väntar gryningen.....

natt å dag här finns bara duuuu å jaaag

reeeeser ut på öppet haaav

vi går tillsammans förenad av kärlekens band min längtan vaaknar när duuuuuu leeeeeeeeeeeeeeer och räcker mig din hand!


Sandra är söt, hon är lite smått depressiv och brukar sitta hemma själv och lyssna på carola. Sen sjunger hon för mej över msn. Tufft. Men tro de är därför ja gilla henne så mkt, och därför peppar ja på imorrn. Lördag alltså. Senare idag:P
Vad som väntar när jag vaknar är först och främst fika. Sen ngt som jag inte borde behöva nämna. En ledtråd? Om man tippar de man ha i handen lite åt vänster, eller höger, kan snön bli gul.
Sådeså.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0