Lule^Å

Nu är vi framme, har gjort vår första praktikdag på Teknikens hus. Inte riktigt som jag tänkt mej, rät tråkigt faktiskt. Slutade med att vi fick bygga legobyggsatser som var gjorda för barn mellan 7 och 14 år. Funderar på om dom egentligen menar att det ska ta så lång tid att bygga den, jag  var inte särskilt bra och är fortfarande inte halvklar ens.
Jag och Kajsa har kommit överens om att vi ska göra en lista varje dag vi är här, så snart kommer dagens.
Blev påminnd om att jag ljög i min lista igår, jag har visst kysst någon på bokstaven S, två stycken faktiskt. Båda mina Sandror;* Hur kunde jag glömma hallonstjärnfrukt och sssb?

Nu, lista sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0