Gotta lukt

Tillslut hittade jag någonting som hette allrent, på sprayflaska dock men vem har sagt att man inte kan skruva lös korken? Det luktar suuper i mitt rum nu.

Förresten är det bara lite mer än en vecka kvar till alla hjärtans dag. Jag hoppas ja jobbar då, den dagen är bara crap. Som morsdag och farsdag, enbart för att affärerna ska tjäna mer. Visst ska man visa att man älskar folk, men kan man köpa kärlek?
Försöker hjälpa frida att komma på vad hon ska hitta på till nisse.
Jobbar jag inte ska jag fira med mig själv, kär i kärleken, deprimerad av depression och ensam av ensamhet. Eller så ser jag Smala sussie, slog mej just att det va galet länge sen ja såg den.
Bullshit på fjortonde februari. Att jag ens lagt datumet på minnet. Shit, vad jag låter bitter, men det är kanske just det jag är. Får ägna alla hjärtans dag åt mig själv, anternativt mina nära och kära, alternativt hamburgarna. Himla romantiskt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Typiskt nog blev jag & D tillsammans på alla fjärtars, så det blir Schlager i schtaan som 5-årsfirande ;P

2009-02-05 @ 21:36:28
URL: http://jennylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0