Moraldöd

Som väntat pluggade jag inte igår.
Jag fikade på waynes. Planerade mitt liv. Försökte sova. Ett misslyckat försök däremot, jag måste sluta dricka Lattar då jag inte tål mjölk. Magen var ond, huvudet dunkade sönder och jag var kissnödig för jämnan. Slutade med en alvedon och kunde tillslut somna. Vaknade av någon skum känsla i näsan, BLOD WTF! Jag blir helt galet då ja får näsblod, det är så fruktansvärt jättejätteäckligt. Kurerade och lyckades tillslut somna om. Sovmorgon, nepp. Något pucko ringde och väckte mej, till råga på allt hade kärringen ringt fel. Gav upp, steg upp. Läste lite etik, sånt ska man väl inte behöva plugga på? Jag som är så rackarns väluppfostrad borde fixa ett prov om etik och moral med bravour. Provet funkade och jag är sjuk. Men det får funka, jag har inte tid!
Ikväll ser planerna ut enligt följande:
Plugga
Städa
Valla brädan
Duscha
Plugga (eftersom jag förmodligen inte kommer göra det första gången)
Städa (av samma anledning)

Jag måste förresten börja lyssna på lärarna mer, är lite då och då jag antingen försover mej eller kommer till skolan och upptäcker att vi inte har någon lektion. Sen så pluggar jag alltid på fel saker. Om jag pluggar alls vill säga. Men ikväll ska jag ta tag i ekonomin jag inte gjorde på småföretagandet, kanske lär mig ett och annat så ja kan styra upp min egen pengakris?

  Historia, upplysningen: Det var vi som begav oss till den stora staden igår. Inga bubblor alltså. Men man kan ha jätteroligt i ett bubbelbad med massa skum;) Prov till veckan!

Kommentarer
Postat av: agnes

hahaha ojdå det missa jag;)

2009-02-24 @ 18:59:55
URL: http://jagkanallt.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Villken snygg blogga har du gjort den själv?

2009-02-27 @ 15:21:14
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Villken snygg blogga har du gjort den själv?

2009-02-27 @ 15:21:29
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/
Postat av: Sofia K

Villken snygg blogga har du gjort den själv?

2009-02-27 @ 15:22:13
URL: http://sofiiaknutsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0