Egentligen!?!!!!!

Helt ärligt så hade jag nästan lagt ner bloggandet, utan förvarning. Men jag återupptar det, dels för att min teori inte funkade, dels för att det är roligt. Paus är nyttigt. Min teori var att så länge man bloggar om allt som händer i ens vardag så slutar folk höra av sig bara för att fråga hur man mår, för all information kan man enkelt hitta här. Stämmer, stämmer inte?

Vad har jag gjort alltmest? Massa roligt, mysigt, mindre roligt och mer ansträngande. Jag har varit på idrottsmedicin i umeå, upptäckt att mitt kort inte var så tomt trots allt (innan jag tömde det), funderat. Jag har jobbat, spårat som vanligt, mindre segt än vanligt.

Torsdag (så kan det gå):
       
Och vi hade personalfest (brudfest, dildoparty)  Jag och Josse gifte oss. Ska lägga upp mer bilder från de, men gick så sinnessjukt segt idag, och jag blev less nu.


Bara en liten parantes, egentligen är ett jättekonstigt ord. Det kan man sätta iprincip vart som helst i en mening, och sen kan man säga det på olika sätt.
Hur är det egentligen?
Hur egentligen är det?
Egentligen, hur är det?

Jag kan knappt säga det längre bara för att då börjar jag tänka på det. Jag blir knäpp! Egentligen helt irrelevant, yesman!


Nu ska jag packa, veckan tillbringas på teknikens hus i luleå med käs=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera mera!

2009-02-16 @ 20:15:37
Postat av: PEEEEETRAAAAAAAA

you can run but you cant hide ;D

2009-02-16 @ 21:34:14
URL: http://goinginsane.blogg.se/
Postat av: PEEEEETRAAAAAAAA

[email protected]

+ att i helgen är de fest! =)

2009-02-16 @ 22:49:31
URL: http://goinginsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0